luni, 14 iunie 2010

Artiștii de lângă noi!

image Elev fiind, una din materiile mele preferate a fost desenul! (majoritatea elevilor din generația mea prefera probabil desenul!)
Doamna profesoară de desen, Elisabeta Stănciulescu, o doamna distinsă, înaltă, încerca pe atunci să ne facă să îndrăgim desenul, pictura… și mai mult de atât, să rămânem copii în fața frumosului! Ce este drept, asta nici unul nu am înțeles-o atunci; mai târziu ne-am prins, dar deja viața ne otrăvise cu cu alte frumuseți!

Am onoarea de a o prezenta pe Eli Stănciulescu – artistul plastic!
Pe pagina personală doamna spune:

Cu siguranță, ne naștem cu acest talent...

Încerc să descopăr în jurul meu, în special în natură, lucrurile care au un pic de mister. Încerc să descopăr acel mister și acea frumusețe pe lângă care trecem și nu o vedem, caut să fac o sinteza a tot ceea ce întâlnesc în drumul meu, tocmai de aceea lucrările mele sunt duse spre abstract.


image         image


Dacă vreți să-o descoperiți pe Doamna de desen, dați clic aici!

Niciun comentariu: