miercuri, 24 octombrie 2012

Zilele Bibliotecii Cornu, a 10-a ediție!

Ieri am fost, în calitate oficială, lucru neobișnuit pentru mine, la o manifestare culturală care durează de 10 ani, Zilele Bibliotecii Cornu! Aici am întâlnit o bibliotecară „cu har”, mulți copii – un lucru remarcabil – și un invitat care reduce la tăcere audiența când începe să vorbească, prof. Nicolae Boaru, directorul Bibliotecii județene „Nicolae Iorga” din Ploiești. Poate ați văzut emisiunea dansului „Drag de carte”!
Având o oarecare vârstă biologică, am crezut c am încercat toate sentimentele pe care le poți trăi, dar ieri am mai trăit unul, acela că, dragul de carte, cultura în general, are mulți oșteni, mă refer aici la copii întâlniți și ca ei sunt sigur că sunt mulți și în alte locuri, iar datoria noastră, a maturilor, este să le deschidem noi fronturi de luptă împotriva inculturii. Tinerii pe care îi avem nu sunt cei pe care media îi prezintă! Azi am avut dovada!


Să auzim/citim numai de bine!

20121023_13460320121023_135239

Niciun comentariu: