sâmbătă, 12 mai 2012

2012 - Let's Do It, România!… la Cornu, Prahova!

Am fost, am văzut. am curățat!

Această ediție, a treia, a Let's Do It, România a fost cu cea mai slabă participare a voluntarilor la nivelul comunei Cornu. Probabil că același lucru se va întâmpla și la nivel național… După informațiile pe care le dețin la această ora – și sper să fie eronate! – au fost numai șase voluntari: Bianca și Cristina Burlacu, familia Mădălina și Bogdan Diaconu și noi, Nicoleta și Nicolae Zidaru! La Primărie a fost prezenta doamna Monica Burlacu, coordonator!

Această mică echipă a reușit să strângă aproximativ 70 de saci de gunoi din cele trei mormane alocate!

Pentru echipa mea, numai respect!

2012 - Let's Do It, România2012 - Let's Do It, România2012 - Let's Do It, România2012 - Let's Do It, România

Aici găsiți albumul evenimentului!

UPDATE!

Am aflat că în afară de echipa noastră a mai fost o echipă din Cornu (6 persoane) care a făcut curățenie în zona ”Valea Rea”. Ura pentru aceștia!!!

Niciun comentariu: