duminică, 11 septembrie 2011

Când ai ajutor, cartarea devine plimbare de agrement!

A 6-a zi de cartare s-a desfășurat sub semnul agrementului!

Spun asta pentru că prietenul meu (și coleg de facultate) Andrei Botoacă și-a dorit să meargă cu mine la cartare. Din acest motiv activitatea aceasta a devenit plimbare de agrement! De ce? În primul rând am avut cu cine comunica și în al doilea rând am avut mijloc de transport, Golful lui!!!Laughing
Sincer să fiu nu aveam idee pe ce cale s-o apuc! În zona mea de cartare cu greu mai găseam mormane și de aici lipsa de perspectivă! La sugestia lui Andrei ne-am ales traseul Comarnic – Secăria – Valea Doftanei – barajul Paltinu  – Câmpina! Cu mașina traseul devenea bucată de chec!
 SAMSUNG DIGITAL CAMERA SAMSUNG DIGITAL CAMERA

În această cartare plimbare de agrement am descoperit opt mormane de gunoi însumând aproximativ 135 de saci de gunoi! În poza de mai jos sunt evidențiate mormanele noastre cartate. Din fericire în zona Barajului Paltinu mai cartase cineva iar locurile au fost omise de noi pentru a nu se dubla!
image

Mulțumesc prietenului meu Andrei Botoacă pentru plimbarea foarte frumoasă! Am reușit să îmbinăm utilul cu plăcutul!

Zona barajului Paltinu este foarte pitorească… dacă se face abstracție de prezența oamenilor nesimțiți nepăsători!
SDC10677 SAMSUNG DIGITAL CAMERA
SDC10696SDC10675

Aici (album foto) puteți admira frumusețea peisajului de la Barajul Paltinu!

Mai jos aveți o imagine panoramică cu rotire pe orizontală de 360 grade și pe verticală de 60 de grade… de la Paltinu!
image

Let’s Do It, Romania!

Un comentariu:

Familia Simon spunea...

Foarte frumoasa zona de "Let's do it" din acest an. Ne-am dori foarte mult sa venim dar din pacate suntem la Dresda, la o intalnire de la care nu putem sub nicio forma sa lipsim. Va dorim spor la treaba si distractie placuta. Sper sa venim si noi la anul.
Calde salutari,