joi, 22 septembrie 2011

Avem echipă, avem valoare și gunoiul o să ”moare”; nu am găsit altă rimă! ;-)

Pe site-ul www.letsdoitromania.ro în secțiunea Echipa am găsit… echipa!!!Applause

Detalii Echipateltsdoit
Nume Manager:ZIDARU  NICOLAELaughing(auzi, manager !)
Membri in Echipa:
Nicoleta-Vasilica  Zidaru  - Cornu, PH
Dascalu  Adriana – Ploiești, PH
Simina  Draganescu – Cornu, PH
Cristina Andreea  Mihalcea – Ploiești, PH
BIANCA  BURLACU – Cornu, PH
Cristina  Burlacu – Cornu, PH

Organizația: CENTRUL DE VOLUNTARIAT CORNU  (6 membrii)


Cod Acces Echipa:121

După cum se poate vedea, în echipa noastră participă, prin Centrul de Voluntariat Cornu și o echipă de voluntari de la Provident!

Dotările echipei/echipelor s-au îmbunătățit gratie sponsorizărilor din partea firmei Cameron România SRL și Centrului de Voluntariat Cornu. Acum avem peste 150 de saci de 120 litrii și 20 perechi de mănuși, mănuși care ne vor asigura protecția necesară în astfel de acțiuni!

Sunt puțin mai mult supărat pe echipa de coordonare Let’s do it, Romania din Prahova pentru că au decis ca mormanele cartate să fie alocate offline în punctele de înregistrare din județ!At wits end

image

Te dai la mormanele mele, ai?!

Ok, suntem voluntari docili, înțelegem situația, căutam pe site sa vedem la Cornu cu cine vorbim…

Băăă! Până la ora asta nu exista responsabil, deci nici punct de înregistrare la Cornu!!!

De supărare i-am scris pe Facebook persoanei care se ocupă de PR și comunicare –  Anamaria Hâncu – și i-am zis că echipa mea își va permite aroganța alegerii mormanelor pe care dorește să le curețe!  Mi-a zis:

image

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Așa că sâmbătă de dimineață, împreună cu echipa, voi stabili ce și cum!Big Grin

Niciun comentariu: