vineri, 8 iulie 2011

Let’s bike it! Am început cartarea!

image

Duminică, 10.07.2011, eu, de unul singur (cel puțin până la momentul acesta) voi pleca la vânătoare de gunoaie în zona de cartare numărul 8921 (detalii aici).
O să plec la ora 9.00 din fața primăriei Cornu pe bicicletă înarmat cu:

  1. mijloc de transport: bicicleta;
  2. dispozitiv GPS: HTC-ul, că e dotat;
  3. cameră foto;
  4. alimente și apă.

Am citit Manualul pentru activitățile de cartare (luat de aici),  am fișele de morman (luate de aici) și mi-ar mai trebui un prieten, doi,.. zece, …o sută Laughing pentru tovărășie! Dacă citiți această postare și aveți curajul necesar pentru o astfel de tovărășeală, atunci ne vedem la primărie la 9 fix! Să nu întârziați că nu vă aștept! Big Grin
Apropo, cum o să ne recunoaștem? Simplu, o să vedeți o persoană singură, cu o bicicletă stând în fața primăriei! Rolling on the floor

Am marcat cu albastru zona pe care vreau s-o străbat duminică!
Untitled-1

Niciun comentariu: