marți, 21 aprilie 2009

Evenimente..azi! Cel mai cel: Ziua copilului!!!

  • ziua de naștere a copilului!
    Cică am dat un iesemes lui copilu’ și el a fost emotiv… sau emoționat? E, cum o fi fost! Cert este că am spus adevărul!
    LA MULȚI ANI COPILU!
    1 Dedicație:

  • cum se manifestă orgoliul!
    Am văzut sau am revăzut cum se manifestă orgoliul la unii colegi… Cred că sunt tare nefericiți! Mă încearcă o oarecare milă… pe la colțuri! Uneori cred că suntem în aceeași barcă, dar constat că barca lor e mai… mare! Sau o fi uscatul?! Vorba poetului Bucuroși le-om duce toate, De e pace, de-i război
  • vine, vine primăvara!
    Azi am auzit pentru prima oară anul acesta cum cântă cucul!
    Că când aud cum cântă cucu
    Nu-mi vine să mă-c la lucru
    (din folclor)
    De acum mă uit după rândunele!

Un comentariu:

Sa.Ai.O.Nara spunea...

Yey! Frumos mesaj, ce pot sa zic? Asa sunt yo, "sensibiloasa". Pupez!