duminică, 1 martie 2009

Luat la țintă!

Snapshot_20090301 Pneumopatia acută a plecat la vânătoare și m-a luat pe mine în vizor!
De joi mă tot eschivez să nu mă nimerească de tot! Doctorul mi-a dat doi apărători să-mi stea pavăză: ampicilina și gentamicina! Mai au ei câțiva slujbași pe lângă e01032009129i precum ACC 200, etc. Azi a fost prima zi în care am ridicat steagul pe redută și am putut face această postare!
Afară e o zi frumoasă de-mi vine să ies, dar știu că mă pândește acuta!!!
Apropo, are cineva un junghi? Că tuse am eu! :-))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bun Venit inapoi! Si sper sa plece repede de la tine pneumonia asta rea si urata. Multa sanatate. C :-)

Sa.Ai.O.Nara spunea...

Bine ai revenit pe blog! Insanatosire grabnica! Si hai sa iti zic un secret: si mie imi vine sa ies afara sa fac poze. Pup

Sa.Ai.O.Nara spunea...

PS: tare poza cu tinta

Unknown spunea...

Pai, ce? Nu mor caii cand vor cainii, nu?