duminică, 1 februarie 2009

"Carmen" de Bizet

31012009054 Spectacol de balet la Ploieşti! Teatrul Kiev a susținut în faţa ploieştenilor "Carmen TV" de Georges Bizet, pus în scenă în onoarea regretatului coregraf Maurice Bejart. Evenimentul a avut loc la Sala Sindicatelor, sâmbătă, 31 ianuarie, începând cu ora 19:00.
Regia şi coregrafia spectacolului sunt semnate de R. Poklytaru, unul dintre artiştii emeriţi ai Ucrainei. Din distribuţie fac parte balerinii Teatrului din Kiev: Olga Kondakova, Ruslan Baranov, Nusko Oleksii, Iermia Igor şi Kalivods Aleksandrs.
Unicitatea acestui spectacol, după părerea mea de simplu spectator, a constat în faptul că a fost transpun în viziunea modernă a dansului!
În sală ne-am întâlnit cu Petre Beatrice, colegă de facultate cu Sorina și profesoară de dans clasic și modern la Palatul Culturii din Ploiești. Ne-a onorat cu faptul că a dorit să ia loc lângă noi; artistul – Beatrice! și consumatorii de cultură – noi! 01022009064
Tot aici m-am întâlnit și cu Dan D. un coleg de birou…
Pentru rememorarea evenimentului am cumpărat DVD-ul cu spectacolul!
Am constatat, cu o oarecare uimire, prezența tinerilor la acest spectacol, care prin transpunerea modernă amintită mai sus, nu este accesibil publicului larg! Poate nu au înțeles ei mare lucru, dar cu siguranță și-au pus multe întrebări… un lucru bun până la urmă!
31012009061 31012009055 31012009056
Un mic fragment filmat cu telefonul mobil (am făcut un lucru urât, dar m-am recompensat cumpărând DVD-ul, nu?):

Niciun comentariu: