sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Foarte puține companii au sisteme de evaluare a personalului care să funcționeze corect. Asta nu este doar rău, este groaznic!
- J. Welch

balanta În urma unor discuții avute cu puțin timp în urmă, la nivel de bază, am constatat că în general ne temem de evaluare! Întrebarea firească este: de ce? Pentru că nu suntem așa de buni pe cât cred alții sau nu avem încredere în evaluatori/sistem de evaluare? Părerea mea: un sistem de evaluare corect generează evaluatori de încredere!
Un bun sistem de evaluare trebuie să fie clar și simplu, dacă acest sistem implică mai mult de două pagini scrise pentru fiecare evaluat, atunci ceva a mers prost. Sistemul trebuie să evalueze angajații pe baza “unor criterii relevante, criterii asupra cărora s-a căzut de acord și care au legătură directă cu performanțele fiecărui angajat. În general criteriile sunt cantitative, bazate pe modul cum angajații își îndeplinesc sarcinile postului, și calitative, bazate pe modul în care demonstrează comportamentul dorit.” Un bun sistem de evaluare trebuie să cuprindă și o componentă de dezvoltare profesională!

Dacă aş fi solicitat să evaluez un anumit grup în momentul de față, fără un sistem de evaluare, probabil că această evaluare ar tinde spre subiectivism…
Hmm! Are cineva ceva de zis în acest sens? Probabil că nu!

1 comentarii:

Sa.Ai.O.Nara spunea...

NORMAL CA NU AM NIMIC DE ZIS. Mi se pare normal.

Faceți căutări pe acest blog

About Me

Blog Archive

Ce citesc

Ce ascult

Ultimul film văzut

Ultimul film văzut
Film de nota 7!

ISP - date tehnice

Locul meu

Locul meu