miercuri, 31 decembrie 2008

În ultima zi a anului 2008!

M-am gândit aproape toată dimineața că trebuie să scriu ceva deștept pe blog azi în ultima zi a anului! Nu prea am avut inspirație așa că m-am hotărât să pun câteva imagini din mediul nostru de trai
Am fost cuminți și Moș Crăciun ne-a adus un brad frumos, ecologic, pentru că el știe despre tendințele noastre de a proteja natura!
DSC07524        DSC07529
De Sfântul Andrei am pus și noi, conform tradiției, grâu la încolțit pentru ca de Anul Nou să interpretăm norocul, sănătatea, prosperitatea după înălțimea, robustețea și culoarea firelor de grâu. 
Ehe, ce e și cu natura asta… dacă boabele au avut apă și căldurică, atunci ești sănătos, norocos și prosper! Hai că până la urmă asta e o chestie pozitivă!
DSC07522
Nu putea să lipsească biroul meu de care sunt foaaarte mândru! De aici debitez toate prostiile pe net, că, de, netul e mare și suportă…
DSC07542 DSC07538
A, să nu uit! Asta e camera albastră sau cum îmi place mie să-i zic, camera Eugenia! Aici până și corpul de iluminat este albastru!
DSC07540 DSC07541
DSC07536În timp ce făceam pozele prin casă, am surprins-o pe Sorina la bucătărie în costum tradițional! Când o să vadă poza pe blog, mănânc ce am gătit, adică nimic!

 

Acestea fiind spuse, doresc cititorilor meicare sunt maiDSC07523mic deștepți decât ai altora! – Un An Nou așa cum mi-l doresc mie!
Să vă dea Dumnezeu ceea ce crede El că e mai bine pentru voi!
LA MULȚI ANI!

Niciun comentariu: