marți, 2 septembrie 2008

Un strop de cultură... hrană pentru suflet!

În această după amiază am fost să vizităm Palazzo Barberini (este situat pe Via delle Quattro Fontane, nr. 13). Aici este expusă artă medievală prezentată sub auspiciul Galeriei Naționale de Artă. Familia Barberini a gazduit pe pictorul Pietro da Cortona care a decorat tavanul marelui salon al palatului Barberini cu fresca Triunful Providenței Divine. Cu gâturile sucite vă spunem că pentru noi a fost cea mai impresionantă lucrare văzută la acest muzeu! În interiorul expoziției nu am avut voie să fotografiem însă la ieșire am cumpărat o broșură din care am extras fresca de care am vorbit mai sus.
       DSC06314
La ieșire ne-am pozat ca să avem amintire.
DSC06312 DSC06307 
         DSC06156
Asta a fost!

Niciun comentariu: