joi, 4 septembrie 2008

La drum!

Suntem în tren și ne îndreptăm spre nord. Ținta noastră este Pisa! Aici ne așteaptă prietenii nostri cu mașinile pentru a ne continua călătoria spre Bagni di Luca, locul unde Andreuța și Cristi își au căminul. Abia așteptăm să-l vedem pe ăla micu!
Poze cu noi în tren... ca să mai treacă timpul!
05092008138 05092008139
Sorinica                                            "Tatăl lor", al calculatoarelor!
05092008140 05092008141
Finii!                                                 Delicatu' & Fata lui!
În compartiment avem aer condiționat și ne simțim confortabil. Cred că cele trei ore de călătorie nu vor fi așa de obositoare...
--------------------------------------------------------------
Acum a venit vremea să salut pe toți cei care mă cunosc și au intrat constant pe blogul meu! Intenția mea a fost și este să vă port în această călătorie... Încă nu realizez dacă am făcut bine sau nu cu aceste relatări online! Poate îmi voi da seama din eventualele comentarii...

Niciun comentariu: