sâmbătă, 13 septembrie 2008

Holmenkollen

Azi, gazdele noastre Corina și Florin, ne-au dus la vestita trambulină de la Holmenkollen!
DSCN2494 DSCN2432
Se știe că Festivalul de schi de aici este cel mai vechi din lume, iar în fiecare an în luna martie, în timpul celor 11 zile de festival, DSCN2454un milion de oameni pleacă din Oslo la Holmenkollen.
Am avut ocazia să vedem trambulina înainte ca ea să fie demolată pentru a se construi alta pentru Campionatul Mondial de Schi din 2011. Demolarea a început din centru de aterizare...
Am mâncat și la iarbă verde, am băut și o bere dar pe ascuns pentru că în Norvegia nu se bea alcool în public decât în spațiile special amenajate!!!
DSCN2479 DSCN2486
După o masă copioasă la iarbă verde ne-am plimbat prin jurul trambulinei.
DSCN2424 DSCN2426
DSCN2480 DSCN2449 
DSCN2443 DSCN2503
DSCN2435 DSCN2470
Am plecat spre Oslo cu metroul!
DSCN2509 DSCN2508
... metroul lor circulă și la suprafață după ce părăsește Oslo!
                                       * * *
Mesaj pentru un Prieten! Am gasit!!! Iată!
                DSCN2511

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt absolut superbi. nu pot sa spun ce sa alegi, decide. imi plac toti tu va trebui sa alegi tinind cont de cat costa! sper ca te dihnesti bine! eu sunt in austria si procedez la dezintegrare daca cu integrarea n-am avut succes. bafta!

Unknown spunea...

bafta la "dezinterare"! eu cand aud de asemenea lucruri nu prea imi pica bine... probabil din cauza snd-ului luat pe burta goala!