marți, 5 august 2008

Întâlnire la Bușteni!

Duminică, după ce am terminat treaba la muncă, am plecat la Bușteni pentru o întâlnire de familie. A venit Corina din Norvegia, Florin, de la Sighișora, care pleacă la un nou job... în Norvegia!
Am găsit un oraș plecat în căutarea identității... Unul dintre princialele puncte de referință al orașului aproape că nu mai există: Fabrica de Hârtie! Partea veche nu mai există. Am auzit că în loc se va construi un mol. Așa arată acum locul:
DSC05963 DSC05964
Văzând aceste lucruri am căutat cu privirea Crucea de pe Caraiman! Aha, este încă acolo! Încă nu scrie pe ea Coca Cola... Am găsit și Casa de Cultură care găzduia o expoziție, lucru normalDSC05972 pentru o Casă a Culturii... Expoziție cu vânzare de Haine din Piele!!! De, cultura îmbracă multe forme...
DSC05965Am descoperit și lucruri bune! Un vechi hotel (cred că se chema Carmen pe vremuri!) și-a schimbat fațada! Primăria arată mai transparentă făra gard iar lângă primărie este un centru de informare electronic foarte interesant pe care nu am avut timp să-l butonez. Maison Franco - Roumaine arată franțuzește!
DSC05968 DSC05971
Primăria                                           Casa Româno - Franceză
DSC05978 DSC05989 DSC05992
Corina cu o fostă            Manifestare a                 Și mai... manifestare!
colegă de la Cernavodă   patriotismului!

              DSC05993 DSC05996 
                 Floriche cu Nea Stroe         ...zice el!
... și așa s-a încheiat săptămâna!

Niciun comentariu: