vineri, 11 ianuarie 2008

Surprize, surprize...cu Mirela C.!

Azi am avut parte de cea mai mare surpriză pe anul 2008!
Am primit un e-mail de la Mirela! Cum care Mirela?! Mirela, cea mai mare doamnă a "resurselor umanităţii" - cunoscătorii vor înţelege ghilimelele!
Pe vremuri puteai să juri că suntem duşmani de clasă, dar totul făcea parte din regulile jocului! Şi se juca am naibii de bine! Uneori mă încearcă nostalgia după vremurile acelea... "ce mai vuiet, ce mai freamăt"...
Sper se ne reîntâlnim...
În speranţa că va intra pe blogul meu zic: Doamnă, aveţi respectul meu! Am zis!

Un comentariu:

Anonim spunea...

oare de ce?
sa fie vorba despre niscaiva informatii ale doamnei ca incep oaresece discutii?
sau a fost pur si simplu dupa anumite urari? sau oare a aflat doamna ca numita Andreea Marin e in concediu si cineva tre sa continue emisiunea.