marți, 1 ianuarie 2008

La mulţi ani 2008!

Când privesc în urma văd un 2007 plin de realizări, un an bun pentru familia mea! Copilu' e acolo unde îşi doreşte, "mujere" duce greul familiei (o plăcere pentru ea!?) şi eu "pă net"! Ce poate fi mai plăcut?
Am călătorit mult în 2007!
O mare contribuţie la aceste nesperate călătorii a avut-o cumnata mea cea mare Corina (frumoasă şi deşteaptă sau deşteaptă şi frumoasă?!... cum vrea ea!!!) care lucrează în Norvegia, la Oslo!
"Aia mică", Andreea din Italia, a avut şi ea contributii majore în aceste minunate călătorii. Aici trebuie să îl amintesc pe Cristi "italianul"! Buon Natale e Felice Anno Nuovo!
Aceştia sunt oamenii de care am vorbit!
411
Şi pe plan profesional 2007 a fost un an bun! Am avut şansa să lucrez intr-un colectiv profesionist (109 profesionişti!!!) condus de o echipă adevărată: Dan, Ion şi Eu! Aici m-am supraevaluat un pic, e doar prima zi a anului, nu?
Tot legat de profesie trebuie să-l amintesc pe "Black Belt"-ul care m-a ghidat paşii spre certificarea verde, Lucian! Un an foarte bun şi în această direcţie!
Pe plan sindical...auch! cred ca nu am vorbit niciodată de sindicat pe acest blog! Ei bine da, sunt şi în această puternică echipă numită Sindicat Cameron (Sterom)! De pe poziţia nr. 2, întro viziune de ansamblu, realizarile echipei au fost bune! Important este ce se va întâmpla în 2008! Un an care se anunţă destul de tensionat!
... şi am încălecat p-o şa şi v-am spus povestea mea!
La mulţi ani!
..................................................................................
Revelion 2008!
Noi... ca oameni!
Noi! Tot noi!
Joaca cu focul! Colindatorii!
Atenţie bluza pe care o port! E semnificativă...

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani, inca odata. da, in fiecare zii, in fiecare minut avem ganduri, avem idei, avem lucruri cu care ne mandrim si avem lucruri pe care vrem sa le dam la spate sa le uitam.
dar totdeauna vrem si suntem ceea ce suntem.
da-i inainte cu tupeu.
imi place.
sayonara.