luni, 1 septembrie 2008

Zbor!

Azi pe la orele 6 părăseam aeroportul Otopeni ca numai după două ore să aterizăm la Roma pe aeroportul Fiumicino.
În avion am făcut câteva poze din care vă sheruiesc două:
DSC06114 DSC06109
Cei de la hotelul Mirage - locul unde ne-am cazat - au trimis mașina după noi la aeroport așa că la ora 9 ne-am bagat în scutece și am dormit duși cam trei ore! De vină a fost faptul că nu am dormit aproape nici un pic duminică noaptea spre luni! După care ne-am plimbat un pic și ne-am potolit foamea. Priviți câteva poze din scurtul nostru periplu:
DSC06119 DSC06122 DSC06123
-------------------- Piazza delia Republica  --------------------
Revin mai târziu!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ahhh ce frumos!seyadu

Anonim spunea...

*see ya there! Pff scuze de greseala. Zana maseluta imi da peste cortex si ma deruteaza!