luni, 9 iunie 2008

1963 - 2008

Calcul: dacă m-am născut în 1963 și acum suntem în 2008, atunci am - 45 ani? (1963-2008= -45). Tare și arimetica asta!
            Zidaru-Nicolae-45
Anul ăsta am mai murit un pic! ”Mămițica” - cum îi spuneam noi în momentele de alint! - s-a întâlnit cu tatăl meu în lumea celor drepți... Noi am rămas aici să numărăm anii... Ani de viață, ani de despărțire, ani...
În amintirea lor azi nu-mi sărbătoresc ziua de naștere!
Zidaru-Mircea Mama
În poza asta ăsta bătrânu' probabil că râde de mine și zice bă da' prost mai e ăsta micu' că nu sărbătorește... Dânsa îmi ia apărarea: lasă-l, e și el supărat că l-am lasat singur și nu s-a obișnuit încă! Uite-l cum plânge pe furiș, ca să nu-l vadă lumea, îi pare rău de faptul că nu a stat cu noi mai mult cât am fost în viață, că nu a vorbit mai mult cu noi...

Avem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta - murim.  (O. Paler)

4 comentarii:

Sa.Ai.O.Nara spunea...

La multi ani! Ne pare rau pentru 'evenimentele' din acest an :( dar acesta este ciclul vietii... Multa sanatate si fericire! Te iubim! :*

Dana si Florin spunea...

Cineva destept imi spunea intr-un moment greu din viata mea (si a mamei si a surorilor mele)ca vin momente in viata cand trebuie sa filozofam putin ca sa putem trece mai usor peste aceste momente grele din viata. Lucru pe care vad ca il faci si tu. Poate pentru ca si tu esti una dintre acele persoane (destepte). Amintirile ne vor ramane vesnic in suflete, iar durerea aproape la fel de vie cu trecerea anilor. Important este sa ne gandim in continuare la cei dragi de langa noi si sa cautam sa le facem viata cat mai frumoasa, facandu-ne astfel si noua viata senina si implinita, sa cautam satisfactiile vietii in cele mai mici bucurii pe care Domnul ni le ofera cu generozitate zi de zi, numai ca noi trecem asa de usor pe langa ele fara a le observa. Marea arta este de a incepe sa le vedem si sa le apreciem pe toate, iar daca mai vin si necazuri sa le acceptam cum putem mai bine si sa mergem mai departe! Iar toate, si bucurii, si necazuri, sa ne intareasca credinta in Domnul si sa ne uneasca si mai mult. Inca o data "La multi ani cu sanatate!"

alisssa2003 spunea...

La multi ani! Nu poti plati pe nimeni sa simta regretele in locul tau, din pacate, si eu am trecut prin ce treci tu (mama a trecut dincolo in 2005), si inca mai simt si acum de parca s-a intamplat ieri.....
Sunt lucruri in care trebuie sa crezi pentru a le putea vedea, eu cred cu tarie ca exista o lume mai buna dincolo pentru unii oameni, raiul, de unde acele persoane stiu ce simtim noi, si am avut cateva vise in acest sens.

Dupa un anumit timp, omul invata sa perceapa diferenta subtila intre a sustine o mana si a inlantui un suflet, si invata ca amorul nu inseamna a te culca cu cineva si a avea pe cineva alaturi nu e sinonim cu starea de siguranta, si asa, omul incepe sa invete... ca saruturile nu sunt contracte si cadourile nu sunt promisiuni, si asa omul incepe sa-si accepte caderile cu capul sus si ochii larg deschisi, si invata sa-si construiasca toate drumurile bazate pe astazi si acum, pentru ca terenul lui "maine" este prea nesigur pentru a face planuri ... si viitorul are mai mereu o multime de variante care se opresc insa la jumatatea drumului.


Ai grija de tine si de familia ta, si eu am o familie frumoasa si asta mi-a dat echilibru ca sa zic asa, cat de cat.

La multi ani inca o data!!

Anonim spunea...

La multi ani! Sa ne traiesti! Mult si bine! Nu petrecem. Dar trebuie sa te bucuri nu ca a mai trecut un an, ci ca ai mai trait un an. Mai frumos, mai urat, mai greu, mai usor, mai cu necazuri, mai cu bucurii. Dar l-ai trait. Si sa-ti mai dea Dumnezeu multi si buni si cu sanatate. Si noi pe langa tine :-))). Si cum zicea "aia mica" : Te iubim, Satra'! Si sa ne vedem cu bine.

Cory