duminică, 13 aprilie 2014

Te învârtești ca Titirezu’… dacă nu ai aplicație pe mobil!

Am căutat recent pe Google Play o aplicație care să îmi ofere informații complete, rapid și pe un dispozitiv mobil… pentru că nu am timp să stau la PC! Deci, tastez imobiliare, ce alt ceva puteam sa tastez?, și pe prima poziție apare titirez.ro Imobiliare! Cum mă titirez imobiliare?! Unde este legatura?

image

Ok, instalez aplicația pe mobil pentru ca a fost prima in lista de cautare si utilizand-o imi dau seama de ce firma de imobiliare se numeste Titirez!!! Pai daca nu ai cea mai mare retea pentru promovarea ofertelor imobiliare din Romania cu 15 site-uri de profil, nisata pe tipuri de proprietati in Bucuresti si in principalele 30 de judete din Romania, atunci te invartesti ca un titirez prin oferte si nu ai niciun rezultat! Punct! Prin aceasta aplicatie ai acces la toate anunturile imobiliare din Romania actualizate zilnic, printr-o navigare usoara pe telefon sau tableta. Puteti cauta si filtra anunturile in functie de criteriile alese in modul lista sau direct pe harta. Ai oricand acces la cautarile efectuate anterior si poti salva anunturile tale favorite. Poti contacta proprietarii sau brokerii imobiliari prin telefon sau email. Se pot seta alerte pentru toate tipurile de proprietati care te intereseaza si primesti notificari cu proprietatile nou adaugate care se potrivesc criteriilor alese de tine.

123

Pentru ca mi-a placut aplicatia de pe mobil si informatiile oferite, am trecut si pe varianta descktop… sa vad care e treaba si acolo!

image

Mi-a placut site-ul care ofera bine informatia! Cu un singur clic poti vedea ceea ce te intereseaza despre un apartament, de exemplu: pret, descriere si detalii proprietate, zona unde este amplasata proprietatea in cauza (este prezentata o harta pe care este plasata proprietatea) iar daca ceva nu este pe placul tau, atunci iti sunt sugerate si alte apartamente similare! Tot aici poti contacta facil agentul pentru ca este prezent un formular…

Ca exercitiu am cautat sa inchiriez un apartament cu 2 camere in Mosilor, Bucuresti. Rezultatul cautarii mi-a oferit imediat maximul si minimul pretului pentru apartamentul cautat: 1600 euro pret maxim pentru un apartament de 50mp la etajul 4 si 250 euro pe un apartament 2 camere de 54mp la parter!

Un alt exercitiu a fost acela de a cumpara un apartament cu trei camere in zona Crangasi, Bucuresti. Pentru cautarea propusa am gasit preturi cuprinse intre 52000 euro (apartament semidecomandat cu 72 mp, etaj 4, an constructie 1984) si 117000 euro (apartament decomandat cu 76 mp, etaj 1, an de constructie 2013).

Ultimul exercitiu a fost facut pentru a cumpara o garsoniera in zona Baba Novac, Bucuresti. Pentru o garsoniera in zona Baba Novac, pretul minim rezultat in urma cautarii a fost de 35750 de euro pentru un spatiu de 35 mp, semidecomandat, situat la etajul 3, an de constructie 1978. Pretul maxim rezultat in urma cautarii a fost de 45900 de euro pentru o garsoniera cu 2 camere cu o suprafata de 50 mp, semidecomandat, etajul 7, an de constructie 1970.

Portalu de stiri Adevarul.ro vorbeste despre lansarea Titirez.ro in sectiunea economie/ stiri economice.

Niciun comentariu: